BTS Hurtownia Elektrotechniczna
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
Moje konto    
Kategorie
Koszyk
... jest pusty
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Informacje
Kontakt
Tel
086 218-45-00
Tel
086 216-01-80
GSM
783 654 111
Godziny działania sklepu
7-18
Regulamin

 


Regulamin sklepu internetowego 
www.bts-lomza.pl


 

Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy www.bts-lomza.pl  prowadzony jest w oparciu o niniejszy regulamin przez

BTS 2 Hurtownia Elektrotechniczna

ul. Poznańska 43

18-402 Łomża

tel. 086/218 4500

fax. 086/218 7999

e-mail:sklep@bts-lomza.pl

NIP 718-101-02-46

REGON 450701263

Rachunek bankowy: Kredyt Bank SA O. w Łomży

55 1500 1533 1215 3002 4642 0000

  1. Klientem sklepu internetowego może być podmiot gospodarczy lub pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która po podaniu danych zarejestrowała się w systemie i zaakceptowała ten regulamin.

  2. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póź. zm.)

  3. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania, oraz likwidacji konta użytkownika.

  4. Konto użytkownika jest własnością sklepu i może zostać usunięte bez podania przyczyny po wcześniejszym poinformowaniu o tym zamiarze.

  5. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

Zasady dokonywania zakupów i zamówień

  1. Zamówienie może zostać złożone za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym lub drogą e-mailową (w wybranych przypadkach)

  2. Umowa z klientem jest zawierana w momencie, kiedy pracownik sklepu internetowego wysyła e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zawierające ilości i ceny wszystkich zamówionych artykułów, łączne koszty ponoszone przez klienta, warunki płatności oraz adres, na który zostanie wysłane zamówienie.

  3. Klient może zmienić zamówienie lub umowa może zostać przez niego zerwana za pośrednictwem e-maila do momentu wysłania zamówienia.

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję o dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z całego zamówienia).

  2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień płatnych za pobraniem - po tym, jak do sklepu dotrze zamówienie

  • w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili otrzymania środków na rachunek bankowy

  1. Zamówienia są realizowane w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia przyjęcia zamówienia, chyba, że zaznaczono inaczej w informacji przy artykule.

  2. Zamówienia złożone po godz. 15.00 są traktowane, jak złożone w następnym dniu roboczym.

Transakcje i płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • za zaliczeniem pocztowym - płatność przy odbiorze (dodatkowa opłata 5,00 PLN + VAT 23%).

  • przelewem

  1. Przelew na konto firmy:
    BTS 2 Hurtownia Elektrotechniczna
    ul. Poznańska 43

    18-402 Łomża

    Rachunek bankowy: Kredyt Bank SA O. w Łomży
    55 1500 1533 1215 3002 4642 0000
    Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nr zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia)

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.

  2. Ceny wszystkich towarów i koszty wysyłki obowiązujące w chwili złożenia zamówienia mają charakter wiążący.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Dostawy towaru

  1. Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez klienta w zamówieniu.

  2. Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska np. DHL

  3. Forma dostawy towaru

    • przesyłka priorytetowa

    • przesyłka kurierska

  4. Osobisty odbiór w siedzibie firmy w Łomży, ul. Poznańska 43 – po wcześniejszym ustaleniu lub na terenie Łomży i okolic istnieje możliwość bezpłatnej dostawy towaru w zależności od wartości zakupów.

  5. Ze względu na szeroki asortyment, różne produkty mogą być dostarczane osobno przez różnych spedytorów.

Koszty przesyłki

  1. Koszty przesyłki pokrywa klient. Po zatwierdzeniu zamówienia klient jest informowany o całkowitych kosztach przesyłki.

  2. Do każdego zamówienia wystawiana jest paragon lub faktura VAT (składający zamówienie musi dodatkowo podać NIP, nazwę i adres firmy).

Zwrot towaru

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki po wypełnieniu oświadczenia o odstąpienia od umowy – druk

  2. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

  3. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą.

  4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu przelewem bankowym na rachunek wskazany przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

  5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacje

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne ma prawo odesłać go przesyłką poleconą.

  3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz krótki opis, jaka jest przyczyna reklamacji oraz dane adresowe ( imię nazwisko, ulica, nr domu, mieszkania, miasto, kod i nr telefonu kontaktowego).

  4. Odbierając towar klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych w czasie transportu.

  5. Podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji w przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu jest "Protokół Reklamacji" spisany w obecności spedytora.

  1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych, od ich wpłynięcia. Jeżeli reklamacja klienta dotyczy parametrów jakościowych dostarczonego towaru, sklep podejmie decyzję odnośnie zasadności kierowanego roszczenia, w uzgodnieniu z producentem towaru, w terminie 21 dni od daty złożenia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

  3. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji.

Ochrona danych klienta

  1. Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 roku, sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów. Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z bazy danych sklepu.

  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.

  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 

 

Powrót
Logowanie
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
3648906 wywołań od 01 grudzień 2011